Aprenentatge de tipus mixt

Activitat 2 – Proposta blended learning (Disseny tecno-pedagògic de programes cursos o assignatures)

  • Comentaris recents

EINA D’EVOLUCIÓ

EINA D’EVOLUCIÓ
Secció

#

Activitat Tasques
3.1 Preparació del cas I

x Avaluar el meu nivell de competència.

x Establir els meus objectius personals quant a l’èxit del curs.

x Llegir l’ordre i entendre el que s’espera de mi.

x Identificar els resultats i estimar el temps que es necessita per a aconseguir-los.

o Planificar la meva agenda per a complir l’ordre.

Comentaris:

He trobat difícil entendre les tasques que s’esperaven de mi, i això ha complicat molt planificar la meva agenda per organitzar-me el temps.

3.1.1 Definició de l’aprenentatge de tipus mixt I

x Llegir la situació.

x Llegir les definicions d’aprenentatge de tipus mixt facilitades per la persona que supervisa l’ordre.

x Buscar i analitzar les semblances i diferències entre les definicions.

x Escriure la definició de treball usant el full de treball.

x Afegir la meva definició al dossier electrònic.

x Afegir referències i comentaris a la bibliografia.

Comentaris:

Trobo que he hagut de dedicar massa temps a aquesta tasca de definició de l’aprenentatge mixt. Per una part revisant i llegint la bibliografia, i per l’altre mirant de organitzar la bibliografia amb l’estil APA.

3.1.2 Descripció d’avantatges i límits de l’aprenentatge de tipus mixt I

  • Estudiar i comparar els recursos subministrats.
  • Trobar tres recursos més sobre l’aprenentatge de tipus mixt.
  • Fer servir la taula per a descriure les característiques, els avantatges i límits principals de l’aprenentatge presencial, l’aprenentatge en línia i, finalment, l’aprenentatge de tipus mixt.
  • Redactar els fonaments amb 300 caràcters, com a màxim, sobre l’ús de l’aprenentatge de tipus mixt en un context específic.
  • Documentar el meu treball.
  • Comentar recursos i afegir-los a la bibliografia.

Comentaris:

x
o

3.1.3 Distinció de diferents tipus d’aprenentatge de tipus mixt I

  • Consultar i estudiar els recursos proposats.
  • Buscar i proposar dos recursos com a mínim.
  • Descriure o representar amb un gràfic les característiques de cadascun dels tres tipus d’aprenentatge de tipus mixt.
  • Completar la taula per a exemplificar combinacions.
  • Comentar els recursos i afegir-los a la bibliografia.

Comentaris:


3.2 Analitzar el cas Gestió de projectes:

I

  • Completar la prova d’autoavaluació.
  • Completar l’informe de progrés d’activitats.
  • Ajustar la meva agenda d’acord amb això.

Comentaris:


3.2.1 Identificació dels principis de disseny instruccional de l’aprenentatge de tipus mixt I

  • Fer servir el model ADDIE.
  • Consultar els recursos suggerits.
  • Triar tres articles sobre aprenentatge de tipus mixt i disseny instruccional.
  • Completar la taula sobre fases ADDIE i directrius per a la identificació.
  • Carregar el meu treball al dossier digital.

Comentaris:


3.2.3 Anàlisi del context organitzatiu i de formació I

  • Completar el qüestionari subministrat en la secció de recursos.
  • Preparar una síntesi descriptiva del context de l’organització, basada en les meves respostes en el qüestionari.
  • Identificar un tipus de combinació la implementació de la qual pot ser adequada en el context de formació que he descrit.
  • Trobar dos recursos que tracten el canvi i la introducció d’eines i tècniques noves i incloure’ls en la bibliografia.

Comentaris:


4.1 Resolució del cas Gestió de projectes:

I

  • Completar l’informe de progrés d’activitats.
  • Ajustar la meva agenda d’acord amb això.

Comentaris:


4.1.1 Disseny d’una estructura d’aprenentatge de tipus mixt I

  • Estudiar la situació i les preguntes atentament.
  • Consultar 2 recursos sobre gestió de conflictes.
  • Dissenyar i representar la meva activitat i la de la persona instructora, els objectius de l’aprenentatge i els recursos.
  • Incloure-hi esquemes d’avaluació.
  • Afegir-hi una justificació.

Comentaris:


4.1.2 Redacció de l’informe He completat i hi he inclòs les parts següents:

  • Introducció.
  • Definicions i característiques dels diversos tipus d’aprenentatge de tipus mixt (en línia enfront de convencional; dirigit per personal instructor enfront d’autònom o d’aprenentatge dependent; eines sincròniques enfront de asincròniques).
  • Assumptes de disseny instruccional (directrius).
  • Exemples (escenari i activitats), incloent-hi consideracions del context.
  • Conclusió.
  • Bibliografia (estil APA).

Comentaris:


4.2 Avaluació del projecte He completat les tasques d’avaluació següents:

  • Sobre l’aprenentatge – formulari d’avaluació de competències.
  • Sobre el curs.
  • Sobre l’assistència.

Comentaris:



Deixa un comentari