EINA D’EVOLUCIÓ |
Secció
# |
Activitat |
Tasques |
3.1 |
Preparació del cas |
I
x Avaluar el meu nivell de competència.
x Establir els meus objectius personals quant a l’èxit del curs.
x Llegir l’ordre i entendre el que s’espera de mi.
x Identificar els resultats i estimar el temps que es necessita per a aconseguir-los.
o Planificar la meva agenda per a complir l’ordre.
Comentaris:
He trobat difícil entendre les tasques que s’esperaven de mi, i això ha complicat molt planificar la meva agenda per organitzar-me el temps. |
3.1.1 |
Definició de l’aprenentatge de tipus mixt |
I
x Llegir la situació.
x Llegir les definicions d’aprenentatge de tipus mixt facilitades per la persona que supervisa l’ordre.
x Buscar i analitzar les semblances i diferències entre les definicions.
x Escriure la definició de treball usant el full de treball.
x Afegir la meva definició al dossier electrònic.
x Afegir referències i comentaris a la bibliografia.
Comentaris:
Trobo que he hagut de dedicar massa temps a aquesta tasca de definició de l’aprenentatge mixt. Per una part revisant i llegint la bibliografia, i per l’altre mirant de organitzar la bibliografia amb l’estil APA. |
3.1.2 |
Descripció d’avantatges i límits de l’aprenentatge de tipus mixt |
I
- Estudiar i comparar els recursos subministrats.
- Trobar tres recursos més sobre l’aprenentatge de tipus mixt.
- Fer servir la taula per a descriure les característiques, els avantatges i límits principals de l’aprenentatge presencial, l’aprenentatge en línia i, finalment, l’aprenentatge de tipus mixt.
- Redactar els fonaments amb 300 caràcters, com a màxim, sobre l’ús de l’aprenentatge de tipus mixt en un context específic.
- Documentar el meu treball.
- Comentar recursos i afegir-los a la bibliografia.
Comentaris:
x
o |
3.1.3 |
Distinció de diferents tipus d’aprenentatge de tipus mixt |
I
- Consultar i estudiar els recursos proposats.
- Buscar i proposar dos recursos com a mínim.
- Descriure o representar amb un gràfic les característiques de cadascun dels tres tipus d’aprenentatge de tipus mixt.
- Completar la taula per a exemplificar combinacions.
- Comentar els recursos i afegir-los a la bibliografia.
Comentaris:
|
3.2 |
Analitzar el cas |
Gestió de projectes:
I
- Completar la prova d’autoavaluació.
- Completar l’informe de progrés d’activitats.
- Ajustar la meva agenda d’acord amb això.
Comentaris:
|
3.2.1 |
Identificació dels principis de disseny instruccional de l’aprenentatge de tipus mixt |
I
- Fer servir el model ADDIE.
- Consultar els recursos suggerits.
- Triar tres articles sobre aprenentatge de tipus mixt i disseny instruccional.
- Completar la taula sobre fases ADDIE i directrius per a la identificació.
- Carregar el meu treball al dossier digital.
Comentaris:
|
3.2.3 |
Anàlisi del context organitzatiu i de formació |
I
- Completar el qüestionari subministrat en la secció de recursos.
- Preparar una síntesi descriptiva del context de l’organització, basada en les meves respostes en el qüestionari.
- Identificar un tipus de combinació la implementació de la qual pot ser adequada en el context de formació que he descrit.
- Trobar dos recursos que tracten el canvi i la introducció d’eines i tècniques noves i incloure’ls en la bibliografia.
Comentaris:
|
4.1 |
Resolució del cas |
Gestió de projectes:
I
- Completar l’informe de progrés d’activitats.
- Ajustar la meva agenda d’acord amb això.
Comentaris:
|
4.1.1 |
Disseny d’una estructura d’aprenentatge de tipus mixt |
I
- Estudiar la situació i les preguntes atentament.
- Consultar 2 recursos sobre gestió de conflictes.
- Dissenyar i representar la meva activitat i la de la persona instructora, els objectius de l’aprenentatge i els recursos.
- Incloure-hi esquemes d’avaluació.
- Afegir-hi una justificació.
Comentaris:
|
4.1.2 |
Redacció de l’informe |
He completat i hi he inclòs les parts següents:
- Introducció.
- Definicions i característiques dels diversos tipus d’aprenentatge de tipus mixt (en línia enfront de convencional; dirigit per personal instructor enfront d’autònom o d’aprenentatge dependent; eines sincròniques enfront de asincròniques).
- Assumptes de disseny instruccional (directrius).
- Exemples (escenari i activitats), incloent-hi consideracions del context.
- Conclusió.
- Bibliografia (estil APA).
Comentaris:
|
4.2 |
Avaluació del projecte |
He completat les tasques d’avaluació següents:
- Sobre l’aprenentatge – formulari d’avaluació de competències.
- Sobre el curs.
- Sobre l’assistència.
Comentaris:
|
Deixa un comentari